Den 18 november

Hejsan!
Just nu sitter jag vid datan och håller seriöst på att kissa på mig, ska snart kissa men tänkte först skriva lite.
Idag så var vi på en supertråkig teater med klassen. Jag har aldrig någonsin varit på en bra teater med klassen, verkligen aldrig. Jag förstår faktiskt aldrig varför man ska gå på teater med klassen, lär mig inte direkt något. Jo juste, innan teatern var jag och Lovisa och träna i cirka 40 minuter. Jag tyckte vi var så duktiga så efter skolan gick vi och köpte lite godis och gotta oss ;).
Snart så ska Elin ringa mig, så jag måste verkligen kissa nu så att jag inte sitter på toan och så ringer hon. Lite jobbig situation då.
Hörs!
Gud vad jag längtar till julen. Julen är verkligen den mysigaste högtiden!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: