Den 7 maj

Tjena tjena :)!
Idag var det prao som vanligt. Först så målade jag en liten barnbänk (kom på vad det hette nu) medans Elin och Jonas oljade. Sen var det lite såna där arbetsuppgifter, orkar inte skriva upp dom. Denna dag var väldigt skön, mycket bättre än igår. Den söög!
På slutet av dagen kom det inte så mycket gäster eftersom det var på eftermiddagen såå då passade vi på att gå ut i solen och njuta, det har varit en sån härlig dag idag.
Nej nu ska jag stänga ner datan och kissa. Jag kissar seriöst snart på mig. Ha det bra nu, kanske hörs senare idag.
Elin
Jag xD
Jag döör haha!
Hahhahahhaha
Inte den bästa bilden men jaja
Ser lite galen ut haha
Oljat, har tyvärr ingen gammal bild så jag kan gemföra med det gammla

Kommentarer
Elin

Tack hjäääärtat! Ses soon! :)

Kram

2011-05-08 09:05:29
URL: http://fleuree.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: