Den 24 maj

God kväll :)!
Ligger just nu i sängen och känner mig lite pigg. Det var nämligen så att jag har varit jättetrött sen jag kom hem, trodde jag skulle somna runt 20.00 så jag är lite förvånad att jag blev pigg haha.
Idag hade jag skola, dagen var helt okej för att vara en tisdag. Idrotten var lite rolig, vi lekte nämligen leken flaggan. Gillar nämligen såna slags lekar, spökboll är också rolig hehe.
Tänkte faktiskt lägga in en liten dagen outfit men det blir i ett annat inlägg så jag får nog börja med det, mamma kommer nämligen in snart och kommer säga till att jag ska sova... Gaah, men som sagt gör hon det för att hon vet att jag kommer vara väldigt trött imorgon om jag inte somnar runt 22.00.
Bild från imorse

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: