25 maj

Idag var det sista dagen för mig att göra klart uppsatsen om mitt hem. Idag har jag använt 2 lektioner och tiden sen jag kom hem till att göra denna uppsats så äntligen är jag klar, känner mig inte riktigt helt nöjd med allt men om det ska vara klart till en viss dag så gäller det att vara klar då.
Förutom att jag pluggade när jag kom hem så hade jag med mig Elin hem. Vi satt som två nördar vid datorn och bara plugga, det blev någon gång man tittade upp och kollade hur det gick för den andra, lite komiskt. Min syster och mamma såg nämligen när vi satt och jobba och dom tyckte också det såg lite roligt ut, haha.
Här är lite bilder från idag när vi var hemma.
Elin
Me
Bussy women haha
Efter ett tag började det regna
Plugg plugg plugg, hehe

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: