Hemma

Nu är jag äntligen hemma. Tågresan tog evigheter, seriöst evigheter. När jag kom till bilen så var det köer så det tog en stund tills jag kom hem. Sen när jag kom hem så tittade jag och Johanna på bilderna vi har tagit.
Tågresan till Allingsås var hemsk. Jag skulle sitta i vagn 6 men den fanns inte, den satt dom på i västerås. Så jag fick sätta mig på en annan plats som kunde vara vem som helst. Det var en gång jag fick flytta på mig så jag hade ju tur, jag satt ändå i 4 timmar och 20 minuter. Plus allt det här var jag själv, och det var första gången.
Varför jag var i Allingsås var för att jag skulle träffa min morfar för alldra första gången, och då träffa min moster som jag bara har gjort en gång. Det var jättetrevligt att vara där och att träffa morfar kändes inte alls konstigt.
Jag tänkte ladda upp alla bilder från dagarna i detta inlägg men jag skriver en liten text till några bilder så man först var det handlar om ;).
När jag kom ditt så åkte vi till Liseberg. Det asregna ute men det var ändå kul, knapps någon kö heller. Balder som oftas är 1 timme kö på var bara 5 minuter om inte till och med mindre.
På bilden är det moster på och vi är påväg att åka fritt fall haha, skit kul men läskigt ;)
Bjuder på denna bild, sitter till höger. Uppsvinget var skit läskig, den läskigaste av alla tyckte jag
Påväg att åka Balder, den var förresten skit kul!
En bild på Kanonen, den var inte alls läskig som jag trodde. Skitkul ju!
Denna var skit tråkig, inte alls läskig
Atmosfear vågade jag inte åka, det vara bara en av oss fyra som våga :P. Det fanns ett litet fönster man kunde kolla ner på hur det såg ut
Dagen efter så gick vi på Borås Djurpark. Jo här så slickar något djur upp kiss från den andra, fick ej med just när den kissa men det är glad för ;)
Bjuder på denna bild, blir nästan aldrig bra på kort xD
Titta på denna apa, freedooom!
Titta på denna sötis
Johanna blev fårmamma
Ser ni hur han/hon njuter, sååå söt
Denna sötis bet mig
Pingviner, jättetråkiga
Tågresan hem

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: