Den 13 juni

Hello hello :)!
Idag var det sista skoldagen om inte skolavslutningen räknas. Idag var det bara städa man gjorde. Efter det så gick nästan alla i skolan och bada. Jag badade inte för jag hade inte badkläder med mig och jag hade så lust heller.
Efter skolandagen så gick jag och Elin hem och bakade en tårta till klassen. Först var man väldigt stolt över den men mer man tittar på den så ser man fel hehe. Men det blir nog bra, kan ju inte smaka för då ser det inte så fint när man ska ge den.
Ska göra några till inlägg med bilder och sånt men först ska jag visa er lite bilder från när vi var och bada med klassen. (Om någon från klassen ser bilderna och inte vill att jag ska ha kvar dom så kommentera då).

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: