Den 10 juni

Hallo hallo :)!
Idag så var det sista OS dagen i skolan, glad och nöjd över att komma på tredje plats av 20. Det var också så att dom bara berättade vilka som var 1, 2 och 3. Lite tråkigt för dom som inte fick veta vart dom låg, man vill ju ändå veta.
Elins lag kom 2 så vi båda är stolta och nöjda mohaha och en i min klass som heter Johanna vann allt, alltså henne lag :).
Nu är det inte långt kvar till sommaravslutningen. Nu är det helg sen på måndag städdag (väldigt skönt) och sen avslutning, guud så skönt. Fast jag vet inte riktigt vad jag ska göra på sommarlovet, Samos vet jag. JOO, jag ska iväg och träffa min morfar för första gången. Det känns väldigt stort för mig, lite läskigt också.
Nej vad långt detta inlägg blir, nu får jag sluta. Hörs!
En bild från förra årets skolavslutning

Kommentarer
Daniish:*

Saknar tiden när det var vi :/

2011-06-12 12:09:37
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: