30 januari

Hejsan :)!
Idag har jag inte gjort mycket och inget kommer hända på kvällen. Trodde jag skulle känna mig jättetrött efter igår men det gjorde jag inte :P. Jo, något jag vill göra idag är att spela just dance 2. Har nog skrivit det i nästan varje inlägg och då kanske ni undrar varför jag inte gör det men det är så att tv är alltid upptagen...
Nu ska jag ta en till kopp kaffe sedan kanske jag byter tillbaka min säng vid fönstret igen. Efter Elin möblerade om hennes rum vill jag också göra det :P.
Hörs!
En bild på mig för några dagar sen :P

Kommentarer
Elin

Hahah såklart! Vi vet alla att du älskar mig Gabbie :) Du är min lilla stalker!



Kram på dig bästavän!♥

2011-01-30 15:26:11
URL: http://fleuree.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: