25 januari

Hejsan :).
Idag var jag i skolan halva dagen. Vid tolv tiden så åkte jag med bussen till slussen och där mötte jag mamma. Jag och mamma gick upp till bilen och sedan åkte vi till huddinge sjukhus. Vi var där 20 minuter innan jag skulle gå in men jag tror dom inte hade någon innan mig och säkert såg dom att jag hade kommit så jag fick komma in tidigare. Sen fick jag rönkas och då skulle jag ta av mig det jag hade över men lite otur hade jag inget linne (om man hade det fick man ha det över) som jag kunde ha på mig men det gjorde inget för det tog ungefär 1 minut. Det var lite jobbigt att stå still för jag hade svårt att andas haha xD.
Efter allt såg åkte jag till Nacka med mamma och köpte presenter till min pappa som fyller år idag och sedan tog vi. bussen hem
Nu ska jag visa er lite bilder från skolan, tog inte många men några iallafall. Ha det bra!
Elin
Titta mina tänder hahaha
Fikat
Självklart en manhatten brownie

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: