17 januari

Hejsan :)!
Idag var det skolan igen, det var så segt att komma upp så jag hade min egna lilla "sovmorgon" till ungefär 07.34. När jag kom upp och skulle sätta på mig kläder så hittade jag ingenting och då hade jag ändå 2 nya tröjor jag hade köpt i lördags men tillslut blev det en av dom tröjorna. Sedan skulle jag sätta på mig mina strumpbyxor som jag alltid har under mina jeans för att inte frysa men gissa om jag hittar dom? Såklart inte.. Tänker fråga min kära mor om hon vet vart dom ligger för hon brukar ha koll eller gissa sig fram vart dom kan ligga, tur att man har mamma.
I skolan så hände det inte så mycket, en vanlig skoldag fast skoldagen kändes lite konstig. Det gick snabbt fast både inte, var nog lite okoncentrerad under hela dagen.
Efter skolan kom Elin hem till mig och såklart tog foton men nu börjar vi gilla att filma varandra och visa filmerna på bloggen. Vi började göra det efter vår lilla dans vi la upp här.
Nu ska ni få se några bilder vi tog.
Elin
Hon blev lite trött haha
Pluggar
Ser ut som en apa haha :P
Filmer kommer senare

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: