5 februari

Idag ska jag och familjen åka Cinderella. Det ska bli helt okej men det är så att jag är väldigt rädd för att åka båt. Alla dom där filmerna man har sätt om att båtarna sjunker har gjort mig rädd, uush.
Pratar just nu med Elin på facebook, har ingenting att göra. Vi snackar om läskiga skräckfilmer. Jag själv tycker the ring verkar läskigaste men har inte sätt den. Dom skräckfilmer jag har sätt är Texas chainsaw massacre från 2003, The hills run red (babyface, blää), någon gubbe som springer runt på en ö (kommer inte ihåg namnet för det flera år sen jag såg den) och någon scary movie film. Tror inte det var någon mer.
Tycker ni skräckfilmer är läskiga? Har ni någon favorit skräckfilm? Varje gång jag ser en skräckfilm så ångrar jag det efter, mardrömmar uush.
Detta vaknade jag med igår. Väldigt häftigt.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: