Den 22 december

Godmorgon :)!
Nu ska jag komma igång med bloggningen igen för nu har jag verkligen tid. Idag är det nämligen julavslutning! Shit vad det ska blir skönt med lov, det behövs verkligen. Har verkligen suttit med läxor in i det sista, lämnar faktiskt in min sista läxa idag...
Efter julavslutningen så ska jag hem och göra julgodis med mamsi och äventuellt min syster. Det beror på hur mycket hon kan göra med en hand, hon har nämligen operat igår. Ni som har läst min blogg förut vet att min syster fick sy 12 stygn för att hon spräckte en glasruta, men det såret som sydde missade dom glasbitar i såret och att hennes sena i handleden var inflammerad så det var därför hon operade.
Nej nu ska jag gå och göra mig i ordning. Ska kanske duscha håret också. Ni som inte visste det så har jag något fåfängd när det gäller mitt hår så det är därför jag bara duschar håret haha. Visst var det intressant? xD.
Ha det bra så hörs vi sen med förmodligen bilder från julavslutningen.
Här en bild från förra julavslutningen
Här är en bild på Elin och Lovisa från förr förra julavslutningen

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: