16/9-10

Godmorgon.
Tänker berätta en lite konstig historia som hände igår. Eftersom jag har få besökare så gör det inte så mycket. Igår så hade jag och min syster ett litet bråk, hon sprutade hon lite vatten på mig och sedan sprang hon in i tvättstugan och jag sprang efter och sen så skulle jag stänga dörren men det vill inte Johanna så hon tog upp sina händer mot fönstret på dörren och hela fönstret gick sönder. Jag fick glas på mig och Johanna, jag fick små sår som gjorde jätteont och massor av glas på armarna och Johanna fick ett stort sår som var som en grop men vi hade tur att våran granne (hon som har Larry) en fd sköterska så vi fick massor av hjälp av henne. Sen så fick vi åka in på sös för hon sa att Johanna skulle sy och det fick hon göra, 12 hela stygn! Helt otroligt.. Såret var väldigt fult sa läkaren. Jag behövde inte sy men han vill titta om jag hade glasbitar i såret men det hade jag inte heller :).
På vägen hem så blev vi stoppade av polis också, helt otroligt men pappa skulle bara blåsa.
Idag blev jag hemma för jag kom hem 2 och efter gårdagen men plugga blir det.
Det kanske är lite äckliga bilder.

Kommentarer
yoje

oj ! hoppas de gick bra att sy :O Ser ut som att de gjorde jätte ont... :(

2010-09-16 21:19:28
URL: http://yoje.blogg.se/
Alexandra - Uppsalas största blogg

God morgon sötnos :D Hoppas du sovit gott :D och krya på dig

2010-09-17 06:59:55
URL: http://vadfanskajagheta.se
Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: så härligt :) tack desamma

2010-09-17 07:46:00
URL: http://vadfanskajagheta.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: