4/10-10

Hejsan hoppsan!
Idag var det skola (såklart). Jag började med svenska och sen bild efter det var det en lite lunch pause och efter lunchen hade vi engelska och då tittade vi på Glee och efter engelskan hade vi hemkunskap, väldigt skön start på veckan ;). Meeen nu när man kommer hem ska man ju plugga, jag har 4 grejer att plugga/läsa till så det är bara att sätta igång när man kommer hem men idag så var jag med Lovisa efter skolan men (mycket men här) vi pluggade lite no som vi inte hade gjort på lektionen för jag var sjuk och hon stog i cafét.
Bjuder på många bilder:
Daniela
Elin ville inte direkt vara med på foton men jag försökte ;)
Lite roliga bilder efter skolan
Elin ser ut som en fjäril
Lovisa

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: