Måndagen den 1 mars

Men gud, jag trodde det var fortfarande februari idag.
Vad läskigt det kändes.
I alla fall, imorse gick jag upp och gjorde frukost på sängen åt Johanna och vi har fortfarande inte kommit ur den, hon sitter vid den andra bärbara och jag vid den sämsta, det sämsta med den att man inte kan ladda in bilder eftersom den har inte bra minne men annars är den bra.
Tänkte lägga upp ett annat inlägg på frukosten eftersom jag måste vänta tills jag får använda den andra datan.
Sen efter det ska vi gå och skotta massor av snö..
Får se hur länge vi orkar.
Hörs :)!

Kommentarer
Sofia Werlin - viktminsking

SV; det har börjat blåsa en massa samt snöa/regna igen :( vill ha vår nu..

2010-03-01 11:15:32
URL: http://sofija.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: