Söndagen den 31 januari

God eftermiddag :)!

Igår firade vi min pappa och min morfar eftersom dom fyllde år för några dagar sen.
Och vi spelade wii tillsammans, det var riktigt kul.
Tycker golf är roligaste men inte i verkligheten :P.

Då var denna månad slut. Imorgon är det februari.
Jag tycker det går väldigt fort månaderna men det säger jag varje gång det är ny månad.
Men jag längtar inte tills imorgon för det är skola igen, jag vet att jag ligger efter så mycket eftersom jag var sjuk förra veckan (förutom måndagen).
Och vi har läxor som jag inte har hemma...
Längtar tills jag tar studenten!!!

Uush vad jag har tråkigt, inget att göra.
Pappa tittar på bandy och mamma läser och Johanna gör sina läxor (tror jag).
Aja, kanske kan hitta på något i alla fall.

Ha det bra :)!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: