Vill ha sommar och vår!

Håller på och tittar på bilder från juni, juli och augusti.
Det ser så härligt ut med sommar.
Har också tittat på april och maj och nu längtar jag efter en solig vår.
Vill inte ha mer snö..
En härlig bild på en sommarkväll 8/7-09
Något jag också längtar till det är att baka en riktigt god paj.
Tycker det inte är lika kul att baka det på vinter eller hösten.
30/5-09
Längtar också till när jag och Elin gick till munken och tog ett fika.
Klassresa på vindalsö
En härlig vårdag ute i trädgården.
Men just nu är vinter....

Kommentarer
Elin

Nej men sluta nu! Jag börjar ju gråta av att se alla härliga sommarbilder :O Vill inte ha mera vinter nu -.-

Kram!

2010-02-26 17:38:11
URL: http://fleuree.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: