Gamla bilder

Hittade en skiva som heter bilder idag när jag letade efter ett spel men det var inte vilka bilder som helst utan massor av bilder som farmor och farfar hade tagit, många bilder på mig, Johanna och min kusin. Haha, tyckte det var lite roligt. Här kan jag bjuda på några bilder från när jag var liten (var inte så speciellt söt, haha).
Johanna, kusin och jag
Jag, barndomsvän och kusin
Haha, vad gör vi..
Vad glad man kan se ut, inte..
Och vad kul man kan ha bara för att åka skottkärra
Jag och syrran
Måste bara lägga upp denna bild på min syster..
..och denna :P

Kommentarer
Elin

Vadå inte speciellt söt? Både du och Johanna var superduper söta ^^

Kram!♥

2010-12-09 19:04:56
URL: http://fleuree.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: