Dag 1 på Åland

Först så åkte vi bussen till slussen och sedan tunnelbanan till cityterminalen och där hoppade vi på bussen till båten. När vi väl åkte så blev jag lite åksjuk som jag har bara blivit i Samos för 2 år sedan så det var lite konstigt.
Där köpte jag ett par converse, och efter det åt vi en paj och fikade. Sen kom vi till Åland och där möte vi Elins mormor och åkte till hennes lägenhet i Mariehamn. Vi packade upp lite och sedan gick vi runt i stan och sen gick vi till lilla holmen.
Här är det lite bilder från dagen:

På bussen


Godis på bussen :D


Elin


Me






Haha






Paaaj




Blöde näsblod på slutet av båtresan, väldigt jobbigt


Min och Elins vän, vi döpte fåret till Trollet






Kaninen Tuffe :D, vår bästavän






Vi tog en kvällsrunda

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: