Söndagen den 6 september

Goddag!
Sitter fortfarande hemma och är genomförkyld, tror inte jag kommer gå till skolan imorgon.

Imorgon kommer jag ta av mig korsetten i 24 timmar, när jag fick reda på det så blev jag överlycklig och jag kommer verkligen njuta av dom 24 timmarna.
Om ni inte vet varför jag har den där korsetten så tänkte jag förklara varför, det är så att jag har en väldigt sne rygg som jag måste fixa och det är därför jag använder korsetten.
Det som är så jobbigt med den är att man drar åt så man får ont i magen, man känner sig stel och man känner sig ful!
Nu är det bara 1 år ungefär tills jag kan ta av mig den och jag bara längtar :).

Idag kanske kommer tända våran brasa och jag bara älskar brasor det är så mysigt, jag kommer nog ta en varmchoklad och sitta framför den och njuta.
Hoppas ni har en härlig dag idag!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: