Sitter vid TV!

Just nu kollar jag och min syster på en film och jag tycker den ät jättetråkig.

Idag gick jag hem tidigare för jag måde inte så bra, kände mig inte så frisk efter min förkyldning så jag gick hem och blir hemma imorgon också.
Egentligen skulle jag på en fest imorgon, min vän Charlie ska ha en födelsedagsfest men när jag pratade med Elin så hörde jag att Daniela inte heller kunde komma så det blir nog bara Elin och Charlie imorgon, har inte pratat mer med dom.
Nu tänkte jag göra något annat, kanske vila, prata med syster min :).
Ha det bra nu och vi hörs säkert imorgon :)!

Kommentarer
Anonym

Vill tipsa dig det senaste från Freestreet. Var med och tävla om en rosa laptop.



Gå in här bli medlem och läs vidare.

100% gratis

http://www.freestreet.se/?r=135

2009-09-11 00:07:30
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: