Måndagen den 14 september

Hejsan hoppsan :)!

Idag har jag varit i skolan och pluggat som vanligt.
Sen när jag kom hem gjorde jag läxorna som vanligt.
Sedan gick jag in på min blogg och då så jag en kommentar som jag reagerade på och det stog att min blogg började bli tråkigt och du kan få ett svar på att jag vet det och jag har inte hunnit lägga in några bilder eller många inlägg för jag har varit sjuk och jag har ingen dator förutom min pappas dator och där kan jag inte göra vad som helst och lägga in när som helst för i min familjen har vi regler, jag hoppas ni andra förstår mig och jag ska försöka i alla fall lägga in 1 inlägg par dag och kanske en outfit om jag hinner men just denna vecka är det många läxor och alla är inte enkla för min ålder.

Nu måste jag ge datorn till min syster för hon ska göra sina läxor och sedan kan jag försöka fråga henne om jag kan lägga in min outfit lite innan hon ska göra sitt.
Ha det bra :)!

Idag blev det korv och potatis, kanske inte det godaste

På no

Erika


Kommentarer
jonas

jag tycker din blogg är super rolig. hahah men inte super rolig men den är rätt så bra gabriella.

2009-09-14 18:22:08
Erika

Såg din sjuka kommentar som du har fått av Jonas! Haha , han har fel. Din blogg är super rolig och superbra ;).



Haha , där var ju jag. Jag hade ju glasögonen över munnen men det ser typ ut som en gasmask :S :) <3



Ha det bra. Kram http://ffruit.blogg.se :D <3

2009-09-16 19:57:09
URL: http://ffruit.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: