Lördagen den 5 september

Hejsan hoppsan!

Igår kväll började jag bli lite förkyld och idag är jag genomförkyld.
I våras så hade jag ont i magen som jag hade för några dagar sen och sedan blev jag genomförkyld och nu händer det igen, jag vill verkligen inte bli sjuk igen men det är inte så mycket att göra åt.
Men jag är inte ensam om det för min mamma och pappa är det också och vi får se om min syster är det också när hon kommer hem men det finns flera i hela svergie som är genomförkyld som jag så jag är verkligen inte ensam om det eller min familj :P.

Imorse gick jag och satt mig vid TV och kollade på någon serie som hette något med Ensam hemma, den var faktiskt rät så bra men jag tror jag inte kommer följa den.
Vi får hoppas att dagen blir bra, det är bara att slappa idag.
Ha det bra :)!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: