Fredagen den 4 september

Ciao!

Idag var det skola igen.
Dagen gick rät så snabbt och det var skönt för imorgon är det helg!
Helgen kommer säkert gå jättesnabbt som alla andra helger.
När jag kom hem så gav jag pappa ostbågar (han gillar ostbågar när han är sjuk) som jag hade köpt på en rast men när jag precis gav honom dom så skrattade han och tog fram hans ostbågar han hade köpt, jag bara skratta men som tur var det chilie och jag hade köpt vanliga så nu har vi ostbågar till helgen :P.

Nu tänkte jag göra om bloggen till en liten mörkare färg (bara bakgrunden utanför det vita) för jag vill prova något nytt :).
Så det kan vara därför jag ibland sparar och är inte helt klar.
Ha det bra :).
Ps jag kanske lägger in bilder senare ikväll och jag hoppas det för nu har jag inte gjort det på ett tag.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: