Fredagen den 11 september

Goddag :)!

Idag är jag hemma för jag är fortfarande är förkyld.
Pappa blev hemma också idag och Johanna men hon har varit sjuk hela veckan.
Dagen som har gått har jag hjälpte pappa och Johanna med frukosten, diskmaskinen och frukostdisken då, visst är jag duktig, är ju också sjuk :P.

Om någon minut kommer någon för att hämta min systers dator, pappa hade bara hyrt den i 3 år så pappa ville inte betala av den så dom fick komma och hämta den och det blev idag.

Det blir nog inte så mycket mer idag, bara vila.
Ha en bra dag fredag, älskar fredagar för då har man hela helgen framför sig och oftas blir det ostbågar, måste flirta lite med mamma också :D.

Kommentarer
Kashaya

Åh jag älskar ostbågar.=)



Krya på dig nu och ha en trevlig helg.

2009-09-11 13:28:28
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: