Dagen!

Idag var jag såklart i skolan.
På elevensval så var det slöjd och det blev lite busigt :), slutet av dagen såklart också.
Sen åkte jag och Elin till Mölnvik och gick lite runt där och kolla.
Sen ringde jag mamma och kollade om vi kunde åka hem med dom och det fick vi såklart :).

Jonas höll på och klippa så då passade jag på att ta ett foto på
honom när han inte visst om så det blev lite normalt än när vi skojar
lite men han märkte och såklart ville ha ta fler foton :).


Vem kan detta vara :o?


JONAS SÅKLART :P.

När vi åkte till mölnvik så gick vi in på briska och
Elin provade lite olika saker.


Och sen köpte Elin lite chips för 11 kr och såklart fick jag
smaka men när vi/Elin betalde så blev det lite krångel.


Haha, det ser ut som jag gör reklma för min klocka men
det gör jag inte :P.



Ha det bra :)!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: