Bilderna från igår!

Nu tänkte jag visa er lite bilder från igår och medan jag visar bilder så skriver jag om dom och vad vi gjorde under dagen :).

Frukosten

Jag och mamma plockade lite plommon, man kan säga att
jag plockade och mamma tog emot.


Lite plommon blev det och + att vi hade lite i kylen.

Pappa var så nöjd med sin nya gång så han upp bilderna på
facebook :P.


Johanna skrev upp simpaset så jag tog lite tråkiga foton.


Följde med Johanna upp och tog lite foton på henne.


Nu ska jag göra något annat, ha det bra :).


Kommentarer
agnes

Tack ! Kan du hjälpa mej n¨ån annan dag? Men om du kan hjälpa mej så kan du få min msn så kan jag ge dej lösenordet X)

2009-09-21 15:09:23
URL: http://lovemeyeh.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: