Lördagen den 10 oktober

Godmorgon alla läsare :)!

Idag till frukost åt vi äggröra med bacon, det är så gott :D så jag tror att det kommer bli en bra dag idag :).
Snart ska vi åka och handla mat, fiskmat och något på apoteket som mamma skulle ha.
Juste igår åkte ju Karolina ut från idol, jag tycker att hon har jättebra röst men som sagt fel låt men om det bara händer en gång så kan man kolla bakåt vad hon hade gjort innan.
Eddie gillar jag inte men han sjöng bra igår men den jag tyckte skulle åka ut vad Rhabi (eller vad han hette) skulle åka ut, han är ju inte bra och hans röst är så fjantig och allt blir lika dant hela tiden, uush hoppas han åker ut nästa gång.

Nu ska jag kolla igenom lite saker på datorn, kanske bloggar också :).
Ha det bra :)!

PS vem tyckte ni skulle åka ur idol igår?

Kommentarer
Daniii

Eddie e ju bara föööööööör söööt♥♥♥♥♥♥♥♥

2009-10-10 14:27:14
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: