Discot!

Ja då har man lagt in bilderna från discot.
Som jag tog alla bilderna blev det inga bilder på mig då men det gör väl inget?

Då tänkte jag berätta lite för er vad som hände och vad vi (jag) gjorde.
Först så skulle vi sätta upp massor av lappar på krokarna men vi visste inte hur många som skulle komma så vi satt upp 162 lappar så det trodde vi räckte men när alla kom så gick några ut från klassen då var kön ända bort till vår musiksal och det är långt! så vi hoppades på det bästa att det skulle räcka men det gjorde det inte så vi fick börja om från 1 igen. Sen hade alla kommit in och då hade det gått 1 timme men det var fortfarande folk som ville oss saker som till exempel "kan jag få min väska?, kan jag få min jacka och skor? lämna till mina skor, jacka och väska  så vi kunde inte vår underbara goda middag som bestog av ett vitbröd med ost och skinka, kaffe (smakade jätteäckligt) och ostbågar. Det var den äckligaste middagen jag har ätit faktiskt. Sen skulle vi gå och stå vid kiosken kl 20:00 men det kunde vi inte för då skulle alla små hem så vi fick stå en halv timme till i graderoben men tillslut kom några andra som skulle byta med oss så då kunde vi gå. Vid godiset så var det massor som stog och två eller en gång gick flera ifrån där så jag blev ensam så det var lite jobbigt. Sen så skulle alla gå hem för discot var slut men då var ingen vid garderoben så det var några i klassen som fick springa ditt och ge kläderna till dom. Om jag ska vara ärlig så var det inte så jättekul förutom när jag, Tobias, Jonas och Elin stog vid kiosken i ungefär en halvtimme.

Då ska ni få se bilderna :):

Garderoben


I matsalen

Linnéa och Daniela

Elin och Daniela

Entren och graderobens ingång.


Middagen:


Elin och Jonas

T, J och E. Orkar inte skriva namnen för ni vet vilka det är :).

Alla fick ett armband av en i klassen.

Slutet.

Erika

Haha, Tobias sprejade hårsprej i Lovias hår, då menar jag inte
lite utan massor :P

Klänningen jag hade igår. Lånad av Elin


Om någon timme kommer gästerna.
Är fortfarande jättetrött.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: