Torsdagen den 12 november

Godmorgon :)!

Idag är det torsdag och som sagt världens längsta dag (känns det som).
Lektionerna är jättetråkiga förutom slöjden + att kl 19:00 är det True blood, vet att den går på onsdagar också men då vill mamma se på tv som det är kl 20:00.
Älskar verkligen serien, tycker att den är bättre än One tree hill som jag älskade förut så nu är den min favorit serie.
Ni kanske tycker jag är äcklig nu men det är inte det som jag tittar på utan det andra.
Allt spännade om t.ex Sam som blir jagad och Sookie och Bill och Eric som vill ha Sookie (typ?) m.m.
Det är det som jag då tittar på :).

Nu ska jag göra i ordning mig :).
Ha det bra!

Kommentarer
Nadja

sv: Jo jag vet, jag vägrade ha på mig korsetten på stan och dyl. Men be din mamma ha lite överseende, iallafall när du går på bio, och kanske göra ett undantag. Många tror att de vet hur obekvämt och jobbigt det är att ha korsett, men de kan inte föreställa sig det. Du kan ju kompensera med att ha på den extra mycket nästa dag också, t.ex. Kram

2009-11-12 22:51:31
URL: http://nadjaaaz.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: