Rättegången och vidare.......

Ja nu sitter jag här och tänkte berätta om min lilla resa som vi hade idag :P.

Först så åkte vi såklart med bussen till Nacka trafikplats.
Där gick vi till Nacka strand och in i huset.
Sedan väntade vi på att få gå in men dom var en halv timme försenad, jobbigt...
Sen så handlade allt om att en blev bitten i armen och båda historierna var jättekonstiga och olika.
Sedan så skulle vi åka hem men bussen åkte förbi oss så vi missade lunchen så vi fick äta på mc donalds, bläää.
Och vi fick äta snabbt för att hinna med nästa buss och den åkte inte förbi i alla fall :).
Sen så skulle vi gå hem men jag och Jonas och Rudi var den enda som gick till hemkundskapen på elevensval så vi fick ge lite förslag på mat vi kan göra på nästa elevensval och smaka på 2 olika äpplen.

Nu ska jag stänga ner datan men lite innan ska min syster kolla sin cafe på facebook.
Ciaooo :)!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: