Lördagen den 28 november

Godmorgon :)!

Som det är lördag idag får jag hoppas att det blir lite mer bloggning än det brukar vara.
Det är väldigt ovanligt att mig att inte blogga på 2 dagar så det får jag försöka fixa till.

Igår var Johanna och jag ensam och vi åt såklart tacos.
Men när vi kom hem och såg att vi hade glömt köttfärsen..
Jag sa till Johanna att hon skulle följa ner med mig och köpa det men hon sa nej, nej, nej och tillslut orkade inte jag mer så det blev majs, gurka, sallad, tomater, gräddfil, majs och tacochips, det kommer jag aldrig vilja äta mer, så tråkigt det var att äta.
Sedan kom en vän till Johanna och kollade på idol med oss.
Sedan när utröstningen var klar så gick jag och la mig för jag var så himla trött.
Väldigt mysig/ trevlig kväll!

Vi får hoppas att det blir flera inlägg idag.
Ha det bra!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: