Söndagen den 31 maj

Hejsan!

Idag är det mors dag, jag och Johanna har varit nere och köpt en blomma och en tårta till mamma som vi ska ge senare ikväll.
För några timmar sen så gick vi alla gäster ner till bryggan, först skulle jag, Johanna, Alexander och William bada men Johanna och jag ville inte.
William och Alexander var alltid påväg ner men sen ångrade de sig och det höll dom på med ett tag men tillslut gick jag ner och badade och då gick dom ner sen efter jag hade badat klart :P.
Jag och Danne sa att om jag skulle bada får jag 10 kr och det fick jag, är RIK :D, not ^^.
Sen har det inte hänt något mer just nu men vi har helan kvällen på att något mer ska hända för imorgon är det skola igen, längtar inte.

Bilder:

Frukosten


Alfons sover


Jag och Mamma :D


igen :)


Johanna tog en närbild på mig, hatar verkligen det.


Alla!


Jag :P.


Jag igen!



Bloggare kanske senare ikväll!

Follow Controella

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: