Onsdagen den 27 maj

Hello!

Idag stog jag med Erika i Cafét.
Vi hade också jätte roligt tillsammans, på slutet så busade vi lite :).
Sen efter skolan så gick vi hem till mig och fixade lite på hennes och min blogg, det kanske ni har märkt på min blogg beösk gärna Erikas blogg också, det är bara att klicka på ''Erikas''.
Efter det så var jag ensam med syrran, jag hjälpte henne lite också kolla gärna på hennes också (http://vigueur.blogg.se/).
Jag har inte hunnit blogga tidagare idag för att jag behövde mammas mobil så jag kunde lägga in lite bilder.

Här är dom:

Från Cafét


Våra glassar


Erika plockar disk i cafét


Jag, försöker ta min mobil tillbaka :P.


Jag och Erika, mattantor


Erika tar hand om disken.


Erika och hennes hamburgare.


Jag med en rosett.


Ha en jätte bra kväll.

Follow Controella

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: