Lördagen den 30 maj (Förmiddagen - Eftermiddagen)

Hejsan!

Idag ska vi få gäster och 1 av dom har redan kommit.
För några timmar sen tog min syster några foton på mig, jätte roligt för då har jag lite bilder som jag kan ha som framsida på bloggen, alltid roligt med nya bilder.
Sen så åt vi en smårgås från munken och sen kaffe.
Efter det så gick jag in och duschade som vi skulle ha gäster.
Sen så bakade jag en rabarerpaj med jorgubbar i också, har inte smakat ännu men den ser god ut :).

Följ gärna bloggen på bloglovin.
Liter bilder:

Frukosten


Pappa


Mamma


Min mugg, det står inte hela namnet saknar 1 bokstav A


Johanna, Mamma och Pappa på morgonen


Fotograf: Johanna
Modell: Jag


Fotograf: Johanna
Modell: Jag


Fotograf: Johanna
Modell: Jag


Fotograf: Johanna
Modell: Jag


Fotograf: Johanna
Modell: Jag


Fotograf: Johanna
Modell: Jag


Fotograf: Johanna
Modell: Jag


Min kläder idag.


Vi har fått en ny ugn :D.


Rabarerpajen med jorgubbar


Johanna sitter vid datorn.


Bloggare senare kväll, Ses!

Follow Controella

Kommentarer
Daniiih

Villka söta o gulliga bilder<33

2009-05-30 18:30:29
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: