Fredagen den 8 maj (Dagen)

Hejsan!!

Idag vaknade jag pigg kl 06:31, jätte skönt :).
Sen jag till skolan, där hade vi först Svenska då skrev vi om Evert taube, jätte tråkigt :p sen hade vi Engelska då gick jag med Elin, hon skrev om Los angeles medan jag bara tittade på orkade inte göra något :P, sen var det So då skrev vi om fortsättning på barnboken, jätte tråkigt de också, sen så hade vi lunch då åt vi kokt potatis med fläskstek, sås och vinbärsgele det var faktis lite gott :), Sen var det No då höll hon på att säga om vad vi ska plocka för mossa nästa måndag sen var det Musik då kollade vi forstättningen på en film som jag inte kommer ihåg vad den hette, den är iallfall jätte tråkigt :P, rekomnderar inte den filmen.
Sen gick jag hem då sms Johanna och sa om vi skulle gå ut med Larry, efter ett tag sa jag ja, han är så söt :D <3, det är vår grannes hund :).
Sen gick vi hem och var jätte trötta då gick jag till daton och kollade hur många som hade varit inne på min blogg, jag hade nytt rekord 11 stycken har kollat idag :D överlycklig ;D iallfall det inte är så många gemfört med andras bloggar som tillexempel Kenza, ingen kan nog gemföra med henne :P.
Sen åt vi middag och pratade lite om saker och sånt :).
Sen ska vi se på så ska det låta som har börjat nu men jag ville blogga istället mycket roligare :D<3.

Här är lite bilder från dagen :) :

Larry <3


Johanna och Larry, Johanna håller på att ge en godis till Larry :)


Larry och Jag, kliar vid öronen det gillar han :P


Larry, Han fick bada lite, han försökte fånga vågorna :P genom att tugga på dom xD.


Johanna och Jag påväg hem.


Larry och Johanna, han rycker mycket, så jobbig att hålla :P


Jag och Larry :P


Jag och Larry, han höll på att bita i kopplet :P


Mina gulliga fiskar <3


Johanna och Mamma vid maten


Pappa!


Saladen


Köttet


Jag


Jag igen! :)


// Ha en bra Fredag :)

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: