Fredagen den 8 maj (Blandade bilder)

Hej!

Just nu sitter jag på mitt och har tråkigt och har ingenting att göra :< :P.
Det ända jag gör att lyssna på Halo med Beyonce, den är så bra :D :).
En liten påminnelse att om du tänkte baka något så finns det lite recept på http://bakbok.blogg.se :).
Jag tänkte lägga upp lite bilder nu, lite blandat tänkte jag :P, allt möjligt som jag har på bilder.
Det kan vara gammla til nya bilder :).
Som sagt jag har inte någon egen kamera så kan man ju lägga in lite andra bilder som jag gillar att lägga in bilder :), som ni kanske har märkt :) :P.

Blandade bilder:

En liten blomma från min födelsedag när jag fyllde 12 år


Middagen när jag fyllde 12 år


Johanna och Lisa. Johannas födelsedag, hon fyller 15 år


Emilias dopdag, förra året 2008. Det var nog i september tror jag
kommer inte ihåg


Några fina apelsiner


Jag och Pappa, jag tror vi kollar på saker till flygresan, ingen aning
vart vi ska, men jag tror gran canaria :P.


Jag när Johanna fyller år, kommer inte ihåg hur mycket :).


Hela familjen, vi skulle skicka in fotot till Bygglov för att vi
ville att de skulle komma hit men det blev inte så :P
det är ju många som skickar in :).


Simhallen på djurönäset


Famlijen grubenman hemma hos oss :)


På samos, äntligen får jag bada i jätte blåt hav <3 :)


Inne i en grotta, den var jätte häftig.


Johanna, mamma och Jag på en resturang på samos.
Kommer ihåg att jag inte gillade den :P.


Något foto från samos.


Gran canaria för 2 år sen. (Jag)


Jag och Mamma på gran canaria


Jag och Pappa, kommer inte ihåg datum och årtal :P


Ha en bra eftermiddag :)

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: