Fredagen den 1 maj

Nu har halva dagen gått och jag har varit ute hela dagen.
När jag var ute så höll mamma på att slipa vårt uterum för att vi ska måla om det till gråt :).
Efter ett tag tänkte jag att det var så tråkigt att bara ligga på golvet och sola lite så jag tänkte att jag skulle hjälpa mamma och slipa lite men det var jätte tråkigt så jag gick in och kollade på One tree hill klipp från youtube, Jag har nästan alla säsonger på One tree hill, det som saknar det är säsong 6 men det har nog inte kommit ut på dvd den finns bara på TV5 där dom vissar One tree hill säsong 6.
Jag hade ingen aning om att Peyton (Hilaire burton) vad gravid :o.
Iallafall så har jag inte gjort mer idag men jag har ju kvällen kvar också, det är ju bra :).

Här är lite bilder från idag :) :

Min Frukost, det är färsk apelsin jucie som jag pressade
och en leverpastej smörgås.


Diskar, det är så tråkigt


Tog foto på en fisk från vår damm, jag fick vänta ett tag
tills den kom upp.


Mamma bär lite saker för att kunna slipa.


Pappa klättrar i träd för att kunna ta bort lite grenar från trädet.


Mamma igen :)


Jag ute :P.


Lite fina blommor :)


Mamma klipper något, vet vad :P


Pappa bär stenar.



// Ha en bra fortsättning på dagen :)

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: