Fredagen den 1 maj (Eftermidda och Kväll)

Hej igen :).

För en stund sen så spelade jag speedminton med pappa, det är jätte roligt :D :).
Sedan så gick jag in i duschen för jag var då lite svettig :P.
Det var inte så skönt att gå in och duscha men sen när man kom ut så kände man sig fräsch.
Sen satt jag mig vid daton ett tag och lyssnade på musik.
Efter ett tag var det mat och vi åt något kött och jorgubbsallad, det var jätte gott :D :).
Sen så satt vi oss vid TV och tittade på så ska det låta, det är ett riktigt roligt och bra program :).

Jag har inte hunnit och ta så många foton men jag har någon bild säkert som jag kan lägga upp :).
Det är dom hära:

Fikat idag



Jag efter jag har duschat, får så lockigt hår



Ha en bra kväll :)


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: