Skoldagen

Hej!

Nu är äntligen skoldagen slut.
Vi gjorde inte så jätte mycket idag men på So hade vi en lek och jag och Erika var tillsammans som ett lag och vi fuskade lite som alla andra i klassen xD.
Sen efter det hade vi klassråd och sen en liten stund svenska.
Efter det hade vi lunch och det var inte någon god mat idag, det var lax med potatis och någon sås, jag tog bara potatis och sås.
Sen efter var det svenska och då filmade vi igen och sen var det matte då hade jag ett litet prov själv för när vi i klassen hade det så var jag sjuk.
Sen hade vi studietid och då behövde alla stanna för imorgon onsdag så slutar vi tidigt.
Sen gick jag hem efter det.

Bilder:

Innan jag gick till skolan



Jonas och Lucas på SO


Lovisa på So


Halva klassen


Jag på en tråkig lektion.


Nästan alla i klassen spelade ett boll spel.


På So så skulle vi göra en lek.
Läraren ställde en fråga i tagit och sen om man hade rätt skulle man gå
1 steg fram men så blev det inte som sagt, kolla ett steg ner.


Så här blev det istället.


Några i klassen fick sjunga till avslutningen som är nästa onsdag.


Jag flyger till matsalen :P.


Erika och Elin.


Ha en trevlig dag!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: