Skoldagen, Varit hos Elin

Hejsan!

Idag var det en rät konstig dag och lugn, tycker nästan alltid att torsdagar är konstiga den dagen är så tråkig.
På idrotten hade vi inte vanliga läraren utan elever från 9:an och dom som var där är jättedumma mot mig så det var inte någon rolig lektion.
Sen på No presade jag och Elin blommor.
Engelskan tittade vi på film.
Sen var det lunch och då var det korv med någon äcklig sak till.
Matten gick vi igenom ett prov och Tyskan var vi ut och lekte typ :P.

Efter skolan åkte jag hem till Elin, påvägen hem till henne så gick vi in i Ica och tog en varm choklad.
Sen gick vi hem till och henne och kollade på paris hiltons my new bff.
Sen gick vi ut och tog lite foton och filmade lite filmer ex reklamer :P.

Bilder:

Elin, början på dagen.


Klassrummet


Tobias och Jonas


Elin!


Jag!


tyskan, spring tävling.


Tittade på paris hilton my new bff


Som sagt


Embla


Jag och Elin, tittar på TV


Dricker oboy från Ica


Elin med.


Hoppade från en sten.


Elin me!


Det blir alltid rött när man åker över bron



Ha en trevlig dag!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: