Sista skoldagen idag

Hej på er!

Idag var det inte någon jobbig dag alls, som det var sista skoldagen innan sommarlovet så var det bara att städa.
Men innan vi började städa så gick vi till matsalen och kollade på en musikal och några från klassen var med, om jag ska vara ärlig så var det inte den bästa som jag hade sätt, man kan säga så här om det högsta var 5 poäng så ger jag bara 1 sorry.
Men dom var duktiga :).
Sen gick vi till klassrummet och började städa.
Sen var det lunch och efter det så skulle vi kolla på en film som några i svengelska gruppen hade gjort, den var lite rolig :).
Efter hela dagen så fick vi en glass.
För några veckor sen så bestämde jag och Elin att vi skulle fika på munken idag och det gjorde vi.
Vi tog en paj och en kopp kaffe sen gick vi till ica och tog en glass men jag orkade inte den så jag gav den till min syster + att jag hade köpt en glass till henne för hon frågade :).

Bilder:

Musikalen


Städning


Elin, påväg till maten


Det kanske är lite annorlunda blandning :P.


Svårt att välja vad jag skulle ta men tillslut så valde jag pajen :P.


Tog kaffe och paj med vaniljsås


Elin


Hittade ingen bra bild på mig under dagen därför tog jag bara en
bild när jag kom hem så det blev iallfall någon :P.


Ha en bra kväll, följ gärna bloggen :)

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: