Måndagen den 8 juni

Hejsan!

Idag har vi varit i skolan igen då.
På eftermiddan så seglade hela klassen, men jag och Elin paddlade :P.
Det var jätteroligt :).
Sen gick jag hem och satt på mig nya kläder som jag blev lite blöt.
Efter det så bakade jag en kladdkaka som blev jättegod, smakade lite.
Sen har jag också designat min blogg lite somrig så att man ser att det är snart sommarlov, egentligen känns det inte som att det är juni som det är så kallt och blöt.
Ni kanske har märkt att man kan skriva sin favoritlåt på mitt andra inlägg under detta inlägget, det behöver inte vara favoritlåt utan det kan också vara en låt ni bara gillar också.

Bilder:

Elin smygfotar :P.


Jag och Elin håller på med ett halsband :).


Titta vad snyggt det blev!


Charlie, min bästa killkompis.


Charlie glömde att ta av sig sakerna på skon kolla.


Paddlar, råkade blinka lite men sånt händer :P.


Segelbåtarna


Blev så blöt.



Min underbara vindruver :P.


Kladdkakan


Ha en trevlig dag!

Kommentarer
Elina

Gott med kladdkaka :)

2009-06-09 20:05:23
URL: http://eliiinas.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: