Lördagen den 27 juni

Godmorgon :)!

Idag vaknade jag kl 05:30 för att det hade hänt en sak, då gick jag till soffan och fick sova där sittande :P.

Just nu så är vi hundvakt med Larry (bus Larry :P).
Han är nästan aldrig lugn, han är nästan som Marley i Me and Marley (Jag och Marley)

Senare ikväll ska vi gå och äta på en resturang men om jag har ont i magen som jag har nu tänker jag inte gå :P.
Men men.

Bloggare kanske senare idag, om jag inte gör det så bloggar jag imorgon om dagen som jag gjorde med (Kvällen) som är under detta inlägget.

Ses :)!

Kommentarer
­-Milly-

Fin blogg du har!

Är allt väl med dig ikväll?



Jag la till dig på bloglovin'

gör gärna detsamma om du tycker om min blogg :)



KRAM!

2009-06-27 23:49:09
URL: http://designbymilly.blogg.se/
Martina o Hannah

hej hej allt bra med dig?

Vill du vara med i vår veckans blogg tävling?

P O U L I N E

söt blogg du har! följa varandra på bloglovin? :D

2009-06-29 11:57:35
URL: http://poulines.blogg.se/
jonas från 6t

vad hände? Berätta.

2009-06-29 16:17:23
godis

du börjar att sluta blogga... gör inte det för att då kmr du att tappa läsare

2009-06-29 18:09:59
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: