Torsdagen den 2 juli

Hejsan alla läsare :)!

Idag har jag varit vid bryggan igen med mamma och Johanna.
Solat och badat massor.
Innan vi gjorde det så hade jag och Johanna och mamma varit och handlat till lördagen för då firar vi min födelsedag, ska åka till Samos på min födelsedag så vi får fira den lite innan.

Vid bryggan hittade jag en lite badmadrass (för typ 2 åringar) och blåste upp den :).
Den hade ett lite hål men jag och Johanna försökte ända sitta på den :P, men ramlade av hela tiden.
Fikat idag blev 3 varsina kakor och varma jordgubbar som jag inte åt för det smakade illa men mamma och Johanna smaskade sig i det iallafall.

Bilder:

Frukosten


Dagens klänning från Vera moda - ingen bra bild på klänningen


Lite godsaker

Vid bryggan


Badmadrassen

Utsikt från bryggan


Ha en fortsatt trevlig kväll :)!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: