Samos 2009 - Dag 2

Vaknade kl 10:00 (grekiskt tid) ungefär.
Sedan åt vi frukosten som vi åt varje dag, hela veckan.
Sen gick vi till stranden och sedan åt vi lunch på Nostos som vi åt varje dag också.
På lunchen så kom den där katten (som jag vissade på bild på dag 1) igen, katter är väldigt rena av sig men när denna katt skulle göra sig ren så gjorde den olika ställningar för varje gång den slickade sig på något nytt ställe, helt sjuk.
Efter allt så gick vi till hotellet och duschade och fixade oss till kvällen.
På kvällen åt vi på votsalakias resturang (den hette något med det) och då åt jag pork steak.
Sen gick vi hem och spelade Yatzy.
Bilder från idag:

Frukosten

Nere vid stranden

Ödlan

Kolla in katten.



Jag och Johanna delade på denna mat som vi åt till lunch

Mamma och Jag

Det ser ut som jag konsenterar på att drika


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: