Landet (27-31 juli)

Hejsan!
Nu är jag hemma och har precis duschat.
Vill bara säga grattis på namnsdagen bästis :D!
Fick just reda på att hon hade också skrivit mig ett brev från åland som var jättesnällt =D, och hon frågade om vi skulle göra något nån dag och hör får du ett svar Elin ''såklart vi kan :)''.
Men jag kommer sms henne också :).
Iallafall så ska jag skriva om dagarna så då börjar jag väll med Måndagen den 27 juli

Måndagen den 27 juli:

Vi åkte kl 20:30 och kom fram 23:00 ungefär.
Sedan kollade vi på Beck och sen gick vi och la oss för man blev ju lite trött :).

Tisdagen den 28 juli:

Jag fick vakna kl 08:00 ungefär för att vi skulle till Sala kl 10:30.
Jag och Johanna gick runt lite och kollade in på några affärer och sedan Euroskor och där hittade vi convers.
Jag köpte par lilla och Johanna ett par svarta.
Sedan gick vi och åt och sen vidare hem.
Sen spelade vi kort och sedan gick vi och la oss.

Bilder från dagen:

Hittade en jättefin tröja på H&M

Pappa. Påväg till matställe

Jag!

Mina nya skor

Jag




Onsdagen den 29 juli:

På morgonen gick farfar och pappa ut och plockade svamp.
Medans då var och plockade svamp var jag och Johanna ute och fotade lite.
Sedan till lunch åt vi sillunch med Svante och Gittan.
Svante och Gittan stannade kvar och åt middag och sedan när dom hade gott hem så spelade vi kort.
Sen gick vi och sov igen :).

Bilder från dagen:

Sillunch

Jag :)





Kantareller


Torsdagen den 30 juli:

Som vanligt så vaknade jag :).
Pappa, jag och farfar gick ut och plockade kantareller.
Sedan kom vi hem och jag och Johanna körde lite fyrhjuling.
Sedan hittade vi grodor (xD) och tog dom och sedan så fick dom vara ute i det vildavärden igen :).
Sen spelade vi kort på kvällen och sen så sov vi igen :).

En bild på en groda:


Fredagen den 31 juli:

Vaknade och sedan åt jag frukost.
Sen åt vi lunch och fikade efter.
Sedan åkte vi hem och plockade upp mamma påvägen

Bilder från dagen:

Jag :P.

Pappa och farfar har kommit hem efter har varit och plockad
kantareller igen.

Min mat

Påväg hem


Nu ska jag gå och vara med familjen, Ses :)

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: