Landet (17 - 19 juli)

Hejsan!

Förlåt för att jag inte har skrivit i fredags att jag åkte till landet, hann inte.
På landet hände det inte så mycket att skriva om så det blir väl lite bilder att visa istället.

Fredagen den 17 juli:

Hade precis badat

Farfar grillade lite kyckling

Jag och Johanna körde en sväng til Sofie.

Och det blev lite godis :).

Johanna


Lördagen den 18 juli:

Farfar sa att han skulle bada men när han väl kom i så började
han med något annat som vanligt :).

Fikat

Sedan tog jag ett dopp för mig själv i poolen.
Det var faktiskt 24 grader :).

Efterrätten.
Mamma bakade en cheescake.

Farfar tog över disken när jag höll på att diska.
Så typiskt honom.

När vi skulle gå och lägga oss så såg vi en lite groda.


Söndagen den 19 juli:

Pappa och Mamma.

Fråga mig inte vad jag gör.

Tog en liten tur med fyrhjulingen.

Påväg hem.
Inte direkt en bra bild.


Hoppas ni har det bra!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: