Kan inte kommentera!

Det finns en läsare som ofta brukar kommentera om mina inlägg men tyvärr kan jag inte kommentera hennes blogg.
Dom som brukar kommentera brukar jag också läsa deras bloggar och kommentera ibland för att de läser min blogg :) (har inte så många läsare).

Hoppas du ser detta medelande Kashaya som är personer jag inte kan kommentera på.
Och jag läser din blogg som du gör på min :).
Detta kanske är lite fjantigt men vad ska jag göra om jag försöker skriva något och inte hon ser så detta blir ju det ända sättet.

Ha en bra kväll :)!

Kommentarer
Kashaya

Tack för att du talade om det.=) vet att vissa som har IE8 som webläsare har det där problemet. Är verkligen ledsen för det men tyvärr kan jag inte göra så mycket åt det...

2009-07-22 00:04:01
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: