Firat födelsedagen!

Hejsan på er :)!

Idag har vi firat min födelsedag som ni kanske vet.
Har fått flera fina blommor och en fin present som jag verkligen ville ha :D.
Present blev en fin kamera som är rosa :D.
Som min gammla kamera som jag tappade i golvet gick sönder så tänkte jag önska mig en ny och bättre för jag älskar att ta foton.

Vi åt mellonsalad och ett gott kött.
Och till efterrätt åt vi mormors jordgubbspaj och ljus på som jag fick blåsa ut :).

Det har varit mycket regn men också sol har det varit.
På morgonen var det sol och på eftermiddagen var det regn och åska, men för några minuter var det sol en snabb stund men nu har det blivit grått igen.

Här är det lite bilder från min nya fina kamera =D:

Jag :)

Johanna

Mitt kort som mammas gjorde till mig :)

Niklas och Johanna

Min mat :D

Farmor, Pappa, Mathias, Christer och Farfar

Jag igen

Mitt öga

Blåser ut ljusen.

Efterrätten

Godise, mumms :D

Det blev lite sol tillslut

Byte klänningen för att den andra åkte upp hela tiden när jag skulle
resa mig.


Ha en fortsatt trevlig kväll

Kommentarer
Sofia

Grattis i förskott! :D

2009-07-04 23:11:26
URL: http://sofiaericsons.blogg.se/
Kashaya

Alltid roligt att fira födelsedag och få fina presenter.=)

2009-07-05 00:25:02
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: